23 Nisan 2020 Perşembe

KİTAP ÇEKİLİŞİ | Çekiliş Linkindeki Formu Doldurarak Katılabilirsiniz(15.000 Tıklanmaya Özel)

KİTAP ÇEKİLİŞİ

           Değerli kitap tanıtım okuyucuları, sitemizin toplam görüntülenme sayısı 15.000 oldu. Sizlere aranızdan bir kişiye istediği bir kitabın tamamını sadece o kişiye pdf halinden özel göndereceğim. Bunun için de çekiliş yapacağım. Sizlere fotoğrafları atacağım.

          Öncelikle sitemizin bu kadar büyük bir kitleye hitap edeceği aklımın ucundan bile geçmez iken şimdi 15.000 kere tıklanmanın mutluluğunu yaşıyorum sizde yaşarsınız ilerde. 

Çekilişimizi GOOGLE'ın Form sayfasından en güvenli bir şekilde yapıyorum. Tek başıma sizlere yetişmeye çalışıyorum. Eğer kitlemiz daha çok artarsa aranızdan bir kaç kişiyi bu blogda yazı yazdırtmak için yazar olarak almayı düşünüyorum. Ancak kitlemiz fazla olursa.

Sizlere vermiş olduğum linke giderek bilgileri lütfen doğru girin(yalan söylemeyin çünkü gmailden bakacağız) eğer yanlış girerseniz kaybedersiniz. Güvenliği dert etmeyin google tarafından bilinen markalar tarafından gerçekleşiyor. Bilgileriniz 3.kişi lere paylaşılmayacak sadece bana gelecektir.


ÇEKİLİŞ BAŞLANGIÇ TARİHİ : 20 NİSAN SAAT 16.00

ÇEKİLİŞ BİTİŞ TARİHİ: 10 MART SAAT 00.00(11 MART'TA SİTEDE AÇIKLANACAK)



ÇEKİLİŞE KATILMAK İÇİN LİNK: https://forms.gle/Xf7zBMNpTPHM9H6e6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederiz.